موقعیت شما : صفحه اصلی » برگه ها » وظایف تنخواه گردان

وظایف مسئول تنخواه گردان (تنخواه دار) :

🔹 اخذ اعتبار لازم جهت انجام هزینه مورد نظر.

🔹 انجام هزینه پس از صدور دستور از سوی مقام مجاز تشخیص و حواله.

🔹 اخذ مستندات مؤید انجام هزینه از قبیل فاکتور خرید، استعلام بها، قبض انبار و…

🔹 گواهی انجام کار یا رسید تحویل کالا از واحد درخواست کننده.

🔹 تهیه و تنظیم سند هزینه و تخصیص و تعیین مرکز هزینه مربوط.

🔹 تحویل اسناد هزینه به امور مالی بصورت هفتگی.

🔹 پیگیری لازم جهت دریافت یا ترمیم تنخواه.

🔹 ثبت تنخواه دریافتی و اسناد و هزینه در دفتر تنخواه با رعایت ترتیب وقوع عملیات دریافت و پرداخت مطابق روش مندرج در این دستورالعمل.

🔹 واریز وجوه تنخواه مصرف نشده در پایان سال مالی به حساب جاری تعیین شده از سوی امورمالی.

🔹 تنظیم صورتجلسه تسویه تنخواه گردان با امور مالی.

🔹 تهیه صورت مغایرت بانکی برای حساب تنخواه گردان در پایان هر ماه، پیگیری و رفع اقلام باز احتمالی و ارسال یک نسخه از صورت مغایرت در پایان هر ماه به امور مالی.

🔹 الزام پرداخت هزینه ها صرفاً به وسیله چک در واحدهای مجاز تنخواه دار. (در صورت لزوم مسئولین می توانند همانند سایر اشخاص تنخواه دار با رعایت ضوابط این دستورالعمل از امورمالی تنخواه نقدی دریافت نمایند).

🔹 خودداری از واریز وجوه غیرمرتبط با تنخواه به حساب بانکی تنخواه گردان.

🔹 خودداری از پرداخت وجوه غیر مرتبط با تنخواه از حساب بانکی تنخواه گردان (وام، مساعده، علی الحساب).